از چیدمان خانه تان لذت ببرید

ساخت وبلاگ

انتخاب مناسبی از رنگ ها را انتخاب می کنید. از چوب برای کابینت استفاده کنید تا ظاهری بیشتر به آبگرم داشته باشد ، به خصوص اگر جکوزی در آنجا نصب شده باشد.
رنگ هایی که به نظر می رسد گرم و مرسوم است
اگر از رنگ هایی مانند زرد روشن ، شامپاین ، نارنجی و قرمز کدو تنبل استفاده گسترده ای شود ، تعجب نکنید. پرده دوش ، پرده ، دیوار و کابینت احتمال استفاده از آنها را دارد. با این حال ، مانند هر رنگی که به سمت شما پرش کند. ممکن است بخواهید در مورد کدام رنگی که روی دیوار استفاده می کنید ، احتیاط کنید و کدام یک برای درها و پنجره ها. رنگ های روشن را با خاکستری های با احتیاط ، قهوه ای ها ، و نور آبی پروس مشت کنید. با ظاهر تند و تند و گشاد در بازگشت به خانه ، سبزیجات و بلوزهای سایه های متنوع ، و جواهرات غنی احتمالاً انتخاب محبوب خواهند بود.
پایان در مورد کیفیت و سبک بسیار زیاد است
برنامه های کاربردی مانند غرور ، وان و توالت نیازی به خشن و آماده ندارند زیرا قرار ملاقات های کاربردی هستند. به جای انواع کروم فراگیر ، به دنبال انواع مختلفی از اعم از قلم موی گرفته شده ، به دنبال درخشش مس و طلا باشید تا به دنبال بهترین لوازم و لوازم جانبی حمام باشید. با این حال ، کسانی که مایل به داشتن نمای کوچک به دیوارهای حمام خود هستند ، می توانند از پایان بتن دراماتیک خودداری کنند.


روشنش کن:
قرار دادن آینه / ها باید نور را منعکس کند تا حس جادار بودن را تقویت کند. استفاده از نور طبیعی از یک پنجره باعث کاهش درخشش چراغ های روشن و همچنین مصرف کوانتوم انرژی می شود. این بدان معنی است که طراحان در حالی که تعداد لامپ های کم نور را کاهش می دهند ، در سال 2020 به فکر قرار دادن پنجره هستند.
آیا منظور از دستشویی شما چیزی بیش از مکانی برای تمیز کردن است؟
سپس ، ممکن است بخواهید با آویزان کردن نقاشی ها روی دیوار یا قرار دادن برخی از گیاهان گلدان در آن ، حتی اگر فقط در حیاط پنجره باشد ، یک حمام بزرگ را در محلی برای استراحت خود قرار دهید.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:45

انتظار دارید این روند حمام ها را در سال 2020 مشاهده کنید

با نزدیک شدن به سال 2020 ، زمان آن است که بنشینیم و در نظر بگیریم که چه روندهایی در طراحی حمام ها تأثیر می گذارد ، و چه لوازم و لوازم جانبی - دستگیره های شیر آب ، دستگیره ، قفسه حوله ، و قلاب دوزی - انتخاب برتر طراحان خواهد بود. هر چه اتفاق می افتد ، یا چنین نمی شود؛ نبوغ نقش اصلی را ایفا می کند زیرا مردم باید یاد بگیرند که با فضاهای همیشه در حال کوچک شدن انجام دهند. هیچ دلیلی وجود ندارد که یک دستشویی ریز و کوچک نباید به اندازه یک لباس پر توجه توجه کند. مطمئناً انتظار دارید که مردم با شکل ها ، اندازه ها ، بافت ها و رنگ ها بازی کنند.

مینیمالیسم به نظر خواهد رسید شفاف ترامپ
با الهام از ژاپنی ها ، از طراحان انتظار داشته باشید که مینیمالیسم را نسبت به کدورت ترجیح دهند. بنابراین ، اشکال نامتقارن برای آینه ها و لوازم جانبی دیگر ، به سبک های اصلی برمی گردد تا کمال خود را به نقصان منتقل کنند. حوضه پایه ای که فضای کف را آزاد می کند برای استفاده در حمام های جمع و جور محبوبیت زیادی پیدا می کند. دوش های باز ، یعنی آنهایی که در پشت دیوارها خاموش نمی شوند یا پرده های دوش ، بلکه پشت یک درب شیشه ای محصور شده اند. و زهکشی های پنهان دوش به ظاهر مینیمالیستی می افزاید. مخازن مخفی توالت ها دستشویی شما را به زیبایی و ظاهری مدرن به شما می دهد.
نگاه طبیعی به دست آورید
طراحان سعی خواهند کرد فضای سبز سرسبز و گسترده ای را در فضای باز به اتاق های پودری برسانند. این بدان معنا نیست که طراحان از کاشی های سرامیکی لعاب دار یا اسپل های پشتی خود رها می شوند. در حقیقت ، دیوارهای دوش ، و دیوارهای لهجه به اندازه دیوارهای اطراف وان ، از شیشه یا کاشیهای پشتی موزاییکی بهره می برند. آنها این مزیت را دارند که روشی که رنگ آن را محو نمی کنند ، محو نمی شوند. بنابراین حمام شما حتی سالها بعد شیک تر به نظر می رسد ، و نه بدتر از آن برای سایش. برای یک حمام بزرگتر می توانید جلوه های سه بعدی مانند چوب را آزمایش کنید. بنابراین ، کاربر احساس تازه کردن در یک تیغه خنک را به دست می آورد.
نکته:
کاشی ها بهتر است از کاغذ دیواری ها وقتی به شما دستشویی خود را می دهند ، و یا در حال طراحی جدید خود هستند. به نظر نمی رسد که سنشان چسبیده به نظر برسد.
کاشی برای اضافه کردن Oomph
هنگامی که آنها به خوبی انتخاب شدند ، کاشی ها برای پول ارزش دارند. بنابراین ، آنها را با احتیاط انتخاب کنید و یک اندازه گیری از پیش بینی در مورد اینکه آیا ممکن است از دیدن یک طراحی خاص خسته شوید ، انتخاب کنید. کاشی های مراکش همچنان به حاکمیت خروس ادامه خواهد داد. در حالی که کاشی های با رنگ خنثی و خاکستری ها و سیاه ها ممکن است غالب باشند ، از دیدن کاشی هایی با سایه های ملایم و پاستیل مانند هلو غافلگیر نشوید. تا زمانی که هرچیزی چشمک زن نیست ، ممکن است بعد از کار روز سخت ، این رنگ ها را تسکین دهند. کسانی که به سبزیجات سبک ، پیستا یا حتی فیروزه ای سبک می روند ممکن است با بافت بازی کنند. در اینجا ، به جای پایان دادن به براق (آنقدر سخت که حفظ شود) ، مات ترجیح می یابد.
نکته:
ظرافت و تجملات همیشه ظریف است؛ هرگز در چهره شما با این حال ، قلاب های هزاره ، نقوش شدید ، کاشی های شش ضلعی و کابینت های لاکچری را قفل کنید.
سنگ مرمر باز می گردد:
سنگ مرمر همیشه با بالا بودن و بالاترین مقیاس همراه بوده است. این یک فرد فقیر نیست که برای استفاده به عنوان میز و یا کفپوش به سراغ مواد برود. به همین دلیل محبوبیت بیشتری برای استفاده در حمام برای ارائه ظاهری لوکس پیدا کرده است. کاشی های سنگ مرمر بزرگ به اندازه ای حس می بخشد ، اما از دیوارهای بلند روی دیوارها استفاده کنید تا سقف بالاتر به نظر برسد ، اگر به نظر می رسد بیش از حد از ابرو شما استفاده می کند. برخی از افراد برای ایجاد حس فوق العاده لوکس ، پیشنهاد می کنند یک وان مرمر مستقل و مستقل نصب کنند.


Terrazzo Ups the Style Quotient

Terrazzo محبوب داغ طراح باقی خواهد ماند زیرا دوام و زیبایی دارد. این ماده ایتالیایی از ترکیبی از سنگهای طبیعی ، سیمان و مرمر ساخته شده است. این یک بافت تکه تکه شده به آن می دهد و آن را به عنوان یک ماده مطلوب برای کفپوش ، تاپ های پیشخوان ، دیوارها و پاشش های پشتی قرار می دهد. هر چند عجیب به نظر می رسد هنگامی که مواد تشکیل دهنده مواد را بدانید؛

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:44

از نورپردازی برای تشویق و برجسته استفاده کنید
قرار دادن استراتژیک روشنایی مانند برجسته کردن محل پخت و پز با یک چراغ پایین و قرار دادن چراغهای نرمتر بر روی دیوارها. اگر کاشی های پشت پرده دارید ، ممکن است برای برجسته سازی از چراغ های لهجه استفاده کنید. طراحی کلاسیک به روز شده را با نگهدارنده های زیبا از برنج ، و چراغهای زیبا برای آشپزخانه امتحان کنید تا ضریب زرق و برق را تقویت کنید. انتظار دارید که از هودهای آشپزخانه سفارشی برای جلوگیری از خسته کننده استنلس استیل یا چوب رنگ شده اولیه استفاده کنید. وسایل و مبلمان توزیع فضای بدست آورید. انتظار می رود که صندلی آشپزخانه به عنوان یک اندازه گیری صرفه جویی در فضای داخلی ، تبدیل به یک کمد یا شیروانی بصورت مستقل شود. این فقط می تواند مستلزم دادن درهای قفسه باز باشد.
یک جزیره آشپزی یا یک جزیره دوتایی ایجاد کنید
یک گرایش برای تماشای سال 2020 ایجاد یک جزیره آشپزی است که در کنار پنجره های بزرگ قرار می گیرد که اجازه می دهد تا در آفتاب فراوان استفاده شود ، نه تنها آشپزخانه را شادتر می کند. این سرویس به شما امکان می دهد تا فضای دو شخص مختلف به طور همزمان کار کند. بنابراین ، اگر یک غذای مفصل پخته می شود ، یا آماده سازی مهمانی می شود ، یک نفر غلات و پالس ها را می شست ، ضمن تهیه ادویه ها ، مواد تشکیل دهنده آن را - سبزیجات ، ماهی ، گوشت ، پنیر - لباس می پوشاند. در حالی که سس دوم ، سیب زمینی سرخ شده ، همه چیز را در جوش قرار داده و آشپزی را ادامه می دهد. این امر باعث می شود که جدا از قرار دادن استوانه بنزین در زیر اجاق گاز ، کابینت را در جزیره آشپزی خود نصب کنید.


لوازم جانبی صرفه جویی در فضا به احتمال زیاد در سال 2020 افزایش می یابد
چنین سیستمی فقط در یک آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ عملی است. در یک آشپزخانه کوچک ، مردم دائماً دست به دست هم می زنند. این کمبود مکان با استفاده از فضای دیواری برای کمد شما ، و استفاده از دستگیره های احتیاطی برای کابینت ها ، و حتی شیر آب قابل جبران است. بیشتر ایده های صرفه جویی در فضا احتمالاً در سال 2020 با مجموعه مربوط به لوازم جانبی آشپزخانه پدیدار می شود. سینک های دوتایی قبلاً برای تمیز کردن ظروف در یک حوضچه و شستشو در دیگری وجود دارد. انتظار دارید افزایش فروش آن در خانوار باشد که تقریباً هر عضو مجبور است آخرین اخبار ساعت 8 صبح را از در خارج کند. روند مینیمالیستی احتمالاً در سال 2020 ادامه خواهد یافت ، خواه برای قرارها یا لوازم جانبی باشد. مردم نگاهی تمیز در آشپزخانه های خود می خواهند.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:28

بهترین ایده های لوازم جانبی آشپزخانه در سال 2020

آشپزخانه روستایی ، آشپزخانه مدرن ، آشپزخانه برای رستوران ، آشپزخانه برای پذیرایی در آن - هر نوع آشپزخانه ای که باید به آن سبک دهید - همیشه در سال 2020 وجود خواهد داشت. در بسیاری از خانه های هندی ، زندگی هنوز در اطراف آشپزخانه چرخیده است. تعداد معدودی از افراد در عمل غذا خوردن در آشپزخانه را حفظ کرده اند - نه از احترام به سنت ، بلکه به دلیل محدودیت های فضا.

بازی در اطراف با رنگ
رنگ ها تفاوت زیادی با حال و هوای یک آشپزخانه ایجاد می کنند و فردی که باید در آنجا آشپزی کند. با وجود آنچه ممکن است به شما بگوید از سیاه و خاکستری خودداری کنید. آنها نگاهی بیش از حد تاریک و ترسناک دارند. شما مطمئناً نمی خواهید آشپز را فشار دهید ، یا غذاهای خوار ، چه یک سرآشپز استخدام کنید ، یا یک عضو خانواده مانند مادر ، خواهر و برادر یا همسر خود ، غذاهای شما را می پزند. از رنگهای روشن در آشپزخانه مانند سایه های مختلف پاستیل به خصوص رنگ زرد لیمو و هلو ، اسطوخودوس ، صورتی کمرنگ یا چشمی که پایه سفید رنگی دارند برای امتحان وضوح استفاده کنید. چنین رنگهایی مزیت مضاعف در افزایش حس جادار بودن دارند - فایده ای غیرقابل مقایسه در آشپزخانه های کوچک. ممکن است سعی کنید تنهایی گرمتر مانند مس ، بژ یا طلایی را با مات اضافه کنید.


با سفید محتاط باشید:
مگر در مواردی که سپاهی از خدمتگزاران دارید که همه چیز را لکه و لکه دار نگه دارید ، از استفاده از رنگ سفید که ظریف ترین قسمت ریزه کاری است ، خودداری کنید. روغن و دیگر اشکال گریس نیز بیشتر به آن می چسبند. رنگ سفید و بیشتر برای جبران رنگ های عمیق و سفید ، گزینه ای عالی برای جادارتر کردن آشپزخانه شما است.
از کنتراست به طور موثر استفاده کنید
بهترین راه برای استفاده موثر از کنتراست در سال 2020 بازی با رنگ های سرد و گرم برای دیوارها و لوازم جانبی مانند قفسه ، کابینت ، فوستس ، سینک ظرفشویی آشپزخانه و قفسه ظروف می باشد. اگر کاشی های سفید روی دیوارها و / یا کفها یا کاشی هایی با کاغذ دیواری با طرح سفید دارید ، می توانید با قهوه ای Vandyke برای کشوها ، یا سبزهای لیمو برای قفسه هایی که ظروف فلزی دارند ، بازی کنید. همچنین می توانید با پشت های فلزی مانند برنز ، مشکی مات و نیکل برای قفسه های خود به رنگ سفید بازی کنید. اگر می خواهید ماجراجویی کنید ، از یک میز گرانیتی برای کابینت هایی که درهای فیروزه ای دارند استفاده کنید. شما همچنین می توانید یک بک گراند را معرفی کنید تا یک آشپزخانه در غیر این صورت کسل کننده کمی نمایشی یا حداقل رنگی به نظر برسد.
لایه در عناصر طبیعی تر
countertop یک عنصر مهم است زیرا ممکن است از آن برای ریختن ظروف مرطوب برای تخلیه ، خرد کردن سبزیجات و میوه ها ، خمیر ورز دادن یا حتی خلال کردن روتیس ، پاراتاس و پوریس استفاده کنید. بنابراین ، شما باید از چه ماده ای استفاده کنید. یک میز مرمر از مزایای اضافه کردن رنگ سفید برای تهیه درجه تضاد مناسب برخوردار است. در صورت قرار دادن وسایل مرطوب روی آن ، گرانیت از بین می رود و یا مایعاتی مانند شیر ، چای ، قهوه و آب میوه ها را روی آن می ریزند. با این حال ، این مزیت را دارد که یک سنگ طبیعی با استحکام فوق العاده است و باعث لمس کلاس می شود. اگر مصمم هستید رنگ سیاه را به دکوراسیون آشپزخانه خود اضافه کنید ، سنگ سیاه کادداپا یک گزینه است.
موارد پایدار و سازگار با محیط زیست را امتحان کنید
شما باید قبل از انتخاب هر نوع ، نوع مواد ارائه شده در سال 2020 را با دقت در نظر بگیرید. میزهای کوارتز که به عنوان میزهای سنگی مهندسی نیز شناخته می شوند ، به ندرت می توان از میزهای سنگ طبیعی مانند سنگ مرمر متمایز شد. بامبو ، که یک چمن به سرعت در حال رشد است ، مانند کانترهای چوب نخل که از چوب درختان نخل استفاده می کنند ، دیگر از میوه هایی برخوردار نیست. مواد سازگار با محیط زیست شامل میزهای ساخته شده از مواد بازیافتی مانند چوب بازیافت شده مانند دربهای قدیمی و تختخوابها است. کاغذ بازیافت شده؛ تعبیه تراشه های شیشه ای در پایه بتونی ، سیمانی یا رزین. و زباله های كشاورزی از قبیل كاله های دانه آفتابگردان بازگردانی می شود. افزایش استفاده آگاهانه از مواد پایدار و سازگار با محیط زیست در کارت در سال 2020 وجود دارد.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:27

مواردی که هنگام خرید شیرآلات و لوازم جانبی حمام باید بدانید
در دسترس بودن فضا را در نظر بگیرید:
انواع مختلفی از لوازم جانبی حمام مدرن و شیک در بازار وجود دارد. بنابراین ، هنگامی که شما در آنجا ایستاده اید ، ممکن است به خرید برخی لوازم جانبی بپردازید که می تواند فضای اضافی را پوشش دهد و فضای زیادی را بخورد. بنابراین ، شما باید به جستجوی محصولات متناسب با مساحت موجود باشید. این کارکردی است که اهمیت دارد و نه نگاه.
خطوط آب را بررسی کنید
در هنگام انتخاب شیر آب ، باید مطمئن شوید که شیرهای سینک حمام با خطوط آبرسانی که در محل خود دارید سازگار است. بنابراین ، قبل از خرید هر نوع شیر آب ، زیر سینک نگاهی بیندازید تا اندازه واقعی آب و شیرهای خاموش را یادداشت کنید.
پایان را بدانید
پایان لوازم جانبی و شیرهای حمام بسیار اهمیت دارد. فقط آنهایی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و طراحی حمام شما مناسب باشد. شیر آب انتخابی شما باید با لوازم جانبی سینک شما مطابقت داشته باشد. شما به راحتی نوتال هایی مانند کروم ، نیکل و فولاد ضد زنگ را پیدا خواهید کرد که با تمام طراحی های مدرن حمام بسیار عالی پیش می رود. علاوه بر این ، مردم بیشتر کروم براق را ترجیح می دهند.


هرگز برای گزینه های ارزان تر سقوط نکنید
فروشندگان مختلفی در خارج از کشور وجود دارند که ادعا می کنند با کالاهای عالی و باکیفیت و با مقرون به صرفه ترین قیمت خرید و فروش می کنند. به راحتی کسی را باور نکنید ، در پایان تحقیق کنید تا بهترین نتیجه را پیدا کنید. باید بررسی کنید که آنچه خریداری می کنید از نظر کیفیت و کارایی هزینه بالایی دارد. همیشه توصیه می کرد در محصولاتی که دارای ضمانت هستند سرمایه گذاری کنید.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:23

مواردی که هنگام خرید شیرآلات و لوازم جانبی حمام باید بدانید

همه ما آرزو داریم که خانه خود را در اختیار داشته باشیم و آن را به اصطلاح خود تزئین کنیم تا از بهترین راحتی و زیبایی اطمینان حاصل شود. برای یک خانه زیبا با فضای داخلی عالی ، یک سرویس بهداشتی شیک بسیار مهم است. یک جمله معروف وجود دارد که تازه بودن دستشویی شما شخصیت شما را منعکس می کند ، و همچنین بسیار مورد قبول است. بنابراین ، هر کس تلاش بیشتری می کند تا یک حمام بخورد که نه تنها راحت باشد بلکه زیبا باشد. حال ، اگر قصد بازسازی حمام خود را دارید یا می خواهید به روزرسانی کنید ، این پست برای شما مفید خواهد بود. برای نوسازی حمام ، برای یافتن بهترین لوازم جانبی و وسایل حمام موجود در بازار ، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. علاوه بر اینکه به دنبال بهترین لوازم جانبی حمام در دهلی نو هستید ، می خواهید پول خود را نیز ذخیره کنید و چیزی کمتر از آنچه را که در واقع هدف قرار می دهید ، می خواهید. بیشتر ما دوست داریم پولهای درآمدی سخت خود را صرف یک سبک منسجم ، محصولات بادوام و مقرون به صرفه کنیم ، که همه در هنگام تصمیم گیری در مورد شیرآلات و لوازم جانبی جدید حمام ، فاکتورهای جدایی ناپذیر هستند. از این رو ، در ادامه بخوانید تا نکات بسیار کاربردی در انتخاب و خرید بهترین لوازم حمام برای خانه خود پیدا کنید.

نکاتی برای یافتن بهترین شیرآلات و لوازم جانبی برای حمام شما:
امروزه شما به راحتی انواع مختلفی از شیر آب را در بازار خواهید یافت که از نظر طرح ، سبک ، فایننشن و ویژگی هایی متفاوت هستند که به شما امکان می دهد فضای خود را لباس پوشیده و شخصی کنید. گزینه ها را کاوش کنید و یاد بگیرید که در شیر آب حمام بعدی خود به دنبال چه چیزی باشید. بودجه خود را برنامه ریزی کنید: برنامه ریزی بودجه بسیار مهم است ، زیرا به جستجوی محصولاتی کمک می کند که در واقع می توانید از آنها استفاده کنید و مناسب حمام شما باشد. اگر بودجه برنامه ریزی شده ای دارید ، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا چیزی از بودجه خود دریافت می کنید اما پول شایسته است ، آسان تر خواهد بود. همچنین ، لازم نیست که بیشتر از قبل چلپ چلوپ کنید زیرا می دانید چقدر می توانید سرمایه گذاری کنید. بنابراین ، برای یافتن لوازم جانبی حمام با کیفیت مناسب و قیمت مناسب بسیار مهم است که بودجه را به خوبی از پیش تنظیم کنید.
نیازهای شما:
قبل از شروع جستجوی محصولاتی که برای نوسازی سرویس بهداشتی خود نیاز دارید ، لیستی از مواردی را که برای دکوراسیون جدید خود به آنها نیاز دارید تهیه کنید. بررسی کنید که لوازم جانبی شما واقعاً برای ارتقا یا اضافه کردن یک ظاهر مدرن مدرن در چه مواردی هستند. علاوه بر این ، باید نیازهای خود را نیز به عنوان مالک در نظر بگیرید. کالایی را که به سختی از آن استفاده خواهید کرد یا استفاده نمی کنید ، خرج نکنید. به یاد داشته باشید ، فقط در لوازم جانبی مهم سرمایه گذاری کنید.
به هیچ مارک خاصی نچسبید:
هنگام خرید لوازم جانبی حمام ، جستجوی مارک ها به هیچ وجه ضروری نیست. شما همچنین می توانید در سایر موارد به عنوان کیفیت کیفیت سرمایه گذاری کنید ، نه با نام تجاری. به طور کلی ، اکثر ما فکر می کنیم که اگر ما در هر مارک خاصی سرمایه گذاری می کنیم ، بهترین خرید است. این کاملاً درست نیست مثل همیشه که مارک های محبوب محصولاتی با کیفیت ارائه می دهند. در حالی که به دنبال هر مورد هستید ، کیفیت را به خوبی بررسی کنید ، نه فقط مارک تجاری. بررسی کنید که آیا بی عیب و نقص ، کاربردی است و متناسب با نیازهای شما است. تأکید بر کیفیت: بسیاری از ما فکر می کنیم که کالاهای پرهزینه کالاهایی مناسب و با دوام تر هستند. این کاملاً یک افسانه است. در واقعیت ، این مفهوم اشتباه است زیرا بسیاری از کالاهای موجود در بازار وجود دارد که به مراتب بهتر و حتی با قیمت مناسب در دسترس هستند. در آنجا ضمن سرمایه گذاری در هر نوع شیر آب حمام یا لوازم جانبی ، به دنبال کیفیت و کالاهایی باشید که ارزان تر و بهتر باشند. یک خریدار هوشمند باشید و قبل از سرمایه گذاری ، جزئیات کالا ، قیمت ها ، مقایسه و تحقیقات آن را بررسی کنید.
 

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:20

موارد استفاده از حوضه شستشو

هر خانه دارای یک دستشویی است که برای اهداف مختلف استفاده می شود. بسته به فضای موجود می تواند داخل حمام باشد یا خارج از آن باشد. در زمان های سنتی ، حوضه ها بسیار ساده بودند اما امروز شما در طراحی های رنگارنگ دارای مدترین حوضه هستید. شما به راحتی می توانید آنها را با رنگ دیوار یا ترکیب میکس مطابقت دهید. بنابراین کاملاً انتخاب شماست که چگونه می خواهید میکسر حوضه ادغام شوید.

 

هیچ دلیلی بر این واقعیت وجود ندارد که حوضه های شستشو بسیار مهم هستند زیرا عملکردهای مختلفی را ارائه می دهد. به همین دلیل لازم است که یکی از آنها را در خانه خود داشته باشید. در زمان حال ، حمام ها بسیار جادار هستند. بنابراین اکثر آنها آن را در داخل ساخته می شوند.

یک حوضه منفرد می تواند اهداف مختلفی را ارائه دهد و به همین دلیل برای هر خانه ضروری است. بنابراین بهترین طراحی را انتخاب کنید و به زودی آن را نصب کنید. مکان آن در داخل حمام به گونه ای طراحی شده است که هنگام ورود توجه شما را جلب می کند و زیبایی زیبایی را به عنوان یک نقش غالب بدست می آورید. از اهمیت آن ، هم کاربردی و هم از نظر بصری ، اهمیت آن را انتخاب کنید. شما را جذاب می کند زیرا می تواند یک مبلمان واقعی باشد که به تنهایی کل فضای آن را مشخص کند و تبدیل به یک شخصیت مهم و غیرقابل انکار شود. دستشویی یک مبلمان ضروری در هر حمام است ، اما شما می توانید با انتخاب اثری که نمایانگر شماست منطقه حمام شما را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:15

در سمت چپ ، بالای Fenix ​​NTM (مجموعه حس)؛ در سمت راست ، یک براق سفید Mineralmarmo با یک دستشویی یکپارچه (مجموعه زمان من).
نظر شما در مورد خطوط پاک کن پاکشویی که در قسمت Fenix ​​NTM یکپارچه شده است چیست؟ برای پیدا کردن سایر تنظیمات ، حس را بررسی کنید!
دستشویی آزاد
یک دستشویی آزاد می تواند "در هر کجا که بخواهید" نصب شود. به نوعی ، این نسخه ی تکامل یافته طراحی شستشوی پایه کلاسیک است که همه ما آنرا خوب می شناسیم. با این وجود ، آنچه آن را از حوضه سنتی متمایز می کند این است که می توان آن را در فاصله ای از دیوار یا حتی در وسط اتاق نصب کرد زیرا از همه طرف به پایان رسیده است. بسته به نوع طراحی آن می تواند یک شیر آب انتگرال داشته باشد یا به میکسر مستقل به کف نیاز داشته باشد.
بسیار خیره کننده ، به نظر می رسد بهترین حالت در یک حمام بزرگ است اما حتی می تواند به عنوان کانون یک حمام کوچک و کوچک طراحی شود.


شستشوی استوانه ای و مستقل Cristalplant با لاستیک مات و لمس نرم (رنگ Verde Bluastro) | مجموعه Dolcevita (که حتی امکان مطابقت لاک واحدها با رنگ دستشویی ها را نیز ارائه می دهد).

دستشویی های جدید آزاد که در Cersaie 2019 ارائه شده است: در سمت چپ ، زیبایی (یک دستشویی "تجزیه شده" از پایه Cubik) و Cubo (یک دستشویی آزاد به شکل مکعب).
آیا شما مجبورید حمام را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید؟ در این حالت ، یک دستشویی دوتایی را در نظر بگیرید: زیبا و کاربردی ، این راه حل ایده آل برای خانه هایی است که فقط یک حمام دارند.


تصویری دیگر از Cersaie 2019 ما: دو واحد پایه یکسان که در کنار هم قرار گرفته اند می توانند هر دو یک ظرف شستشو یکپارچه در قسمتهای Cubik Collection را در خود جای دهند.
انتخاب مواد برای دستشویی خود
در حالی که دستشویی های سرامیک معمولاً از سرامیک ساخته شده اند ، countertop مدرن ، نسخه های نیمه Inset و Freestanding در بسیاری از مواد براق یا مات در دسترس هستند.
Corian، Mineralmarmo، رس رس (بله ، کاشی های ساخته شده از مواد!) ، HPL ، Fenix ​​NTM ، Aquatek ، Cristalplant: مواد اولیه دستشویی های معاصر را با کلیک روی لینک ها تهیه کرده و مورد علاقه خود را انتخاب کنید!

حالا که تعداد زیادی از آنها را مورد بررسی قرار دادیم ، چگونه می توانید دستشویی خود را انتخاب کنید؟
دقیقاً مانند هر انتخاب دیگر ، این یکی نیز بسیار شخصی است. هر چند ما می خواهیم به شما یک توصیه را ارائه دهیم: فقط در هنگام انتخاب خود به زیبایی شناسی این مدل ها نگاه نکنید.
یک نقطه شروع خوب در نظر گرفتن نیازهای شخصی و عادات خانواده خود است:

آیا کودکان از دستشویی استفاده می کنند؟ در این حالت ، بهتر است که مواد بسیار ظریف را انتخاب نکنید.
آیا به دستشویی مخصوصاً بزرگی احتیاج دارید که بتواند از آن به عنوان یک وان نیز استفاده شود؟ آیا موهای خود را در ظرف شستشو می شوی؟ حوضه های گسترده ، عمیق نیازهای شما را به بهترین وجه ممکن برآورده می کند.
آیا در مورد تمیز کردن و نگهداری بسیار دقیق خواهید بود یا آیا مواد عملی که به مواد شوینده و حتی مواد تهاجمی واکنش نمی دهند ، برای شما بهتر خواهد بود؟ در مورد مشخصات مواد مختلف موجود و در مورد دستورالعمل نگهداری آنها مطلع شوید.
آیا دستشویی اصلی حمام اصلی شما یا لوازم یدکی است که بیشتر مورد استفاده مهمانان است؟ در حالت اول ، باید بسیار کاربردی باشد. در مرحله دوم ، شما می توانید چیزی جالب تر را انتخاب کنید.
قبل از انتخاب طرح باید جنبه های زیادی را در نظر بگیرید. سعی کنید لیستی از روشهایی که شما و خانواده تان به طور کلی از دستشویی استفاده می کنید ، بخواهید از خودتان بپرسید که چند بار از آن استفاده می کنید و چه انتظاری از آن دارید: این به شما کمک می کند بهترین مدل برای حمام خود را انتخاب کنید!

نکته اضافی: قسمت شستشو را با یک آینه طراحی تقویت کنید. می توانید با نگاهی به این مقاله در مورد نحوه انتخاب آینه حمام خود الهام بگیرید.

و مثل همیشه از یک طراح داخلی ماهر برای مشاوره حرفه ای بخواهید. یک مورد را در نمایندگی ما پیدا خواهید کرد: یکی از نزدیکترین افراد به شما را پیدا کنید!

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:08

رویاهای تو؟
با نگاهی به آخرین مبلمان های حمام می توانید دستشویی را که مناسب شماست پیدا کنید: چگونه می توانید از بین گزینه های بسیار زیادی انتخاب کنید؟ پست را بخوانید و الهام بگیرید!

5 دقیقه بخوانید

هنگامی که یک اشیاء مجزا و جداگانه با وسایل بهداشتی شما هماهنگ می شود ، سرویس بهداشتی اکنون به بخشی جدایی ناپذیر از مبلمان مدرن حمام تبدیل شده است. امروزه ، حتی اگر از نظر جسمی به خودی خود (مانند نسخه های آزمایشی) ، از نظر سبک و باقیمانده هنوز هم با سایر ترتیب ها مطابقت دارد.
ما می خواهیم در مورد انواع مختلفی از دستشویی های دستشویی که در حال حاضر برای مبلمان حمام موجود است ، به شما بگوییم. در ویدیوی ما همچنین برخی از جدیدترین ارائه شده در آخرین نسخه سرسایی را مشاهده خواهید کرد.


راه حل های حوضه Ideagroup
دستشویی کانتر
در سال های اخیر سرویس بهداشتی کانتر بسیار محبوب شده و یکی از حوضه های پر فروش برای حمام ها است. این نوع دستشویی در قسمت بالا قرار دارد و در اشکال ، اندازه ها و عمق های مختلفی وجود دارد که می تواند متناسب با سلیقه های فردی انتخاب شود.
کارد و چنگال برای این دستشویی باید متناسب با ارتفاع کاسه انتخاب شود. در حقیقت ، هنگام خرید شیر میکسر مهم است که اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای شستن دست های شما در بین حوضه و دهانه وجود دارد.


دو نمونه از حوضچه countertop (دو شیر آب مختلف برای پیکربندی های موجود در عکس انتخاب شده است: یک شیر آب دیواری در اول و یک شیر آب با گردن بلند در دوم | در سمت چپ: مجموعه Dogma - در سمت راست: مجموعه Dolcevita)
حوضچه های کانتر در این عکس ها را دوست دارید؟ آنها از Mineralsolid ساخته شده اند و می توانید آنها را در مجموعه Dolcevita پیدا کنید.
شستشوی کانتر بلند
همچنين يك ظرف شستشويي با يك تخته مخزن بلند كه در جايي بين يك حوضچه استاندارد يك تخته مخزن استاندارد و يك آزادراه وجود دارد (در صفحه بعد به عکسها مراجعه کنيد) وجود دارد. برای این نوع حوضچه لازم است کارد و چنگال روی دیوار نصب شود.
بسیار جالب است که نصب و استفاده از آن به عنوان نوعی از پساب در حمام-لباسشویی بسیار جالب باشد (ایده های دیگر برای تهیه حمام یدکی خود را با لوازم جانبی و مبلمان کاربردی بررسی کنید).


شستشوی کانتر بلند: دو نسخه متفاوت ، یا دارای انحنا (در سمت چپ: مجموعه زمان من ، براق سفید Mineralux) یا مربع (در سمت راست: مجموعه Nyù ، دستشویی سفید Aquatek) با توجه به سلیقه های فردی.
مبلمان حمام مینیمالیستی و خطوط مربع را دوست دارید؟ نگاهی به مجموعه Nyù بیندازید و تمام تنظیمات ممکن را بررسی کنید.
دستشویی شروع کنید
امروزه نه به عنوان محبوب ، این دستشویی کاملاً در قسمت فوقانی ساخته شده است که دارای یک برش شکل برای متناسب با آن است. معمولاً از آن به عنوان دستشویی "زیر آب" یاد می شود ، زیرا در واقع حوضه زیر میز نصب می شود.

شستشوی نیمه inset
هنگامی که برخی از دستشویی ها از بالا ، از ارتفاع یا عمق بیرون زده ، به آن می گویند حوضچه نیمه عایق. در حالت اول ، ارتفاع دستشویی تا حدی توسط قسمت بالا پنهان است. در حالت دوم ، دستشویی عمیق تر از واحد غرور است. این پیکربندی شامل نصب یک حوضه بزرگ بر روی یک واحد با عمق کوچکتر (35 یا 40 سانتی متر) است.


در سمت چپ: حوضه نیمه عریض در سنگ مرمر گرافیت نرو (مجموعه Dogma). در سمت راست: حوضچه کاموای نیمه inset ، سرامیک (مجموعه Dolcevita).

دستشویی نیمه حیاط در یک میز چوبی. در این حالت عمق حوضه تا حدی در زیر قسمت پنهان است (مجموعه Nyù ، دستشویی روح)
دستشویی در بالا یکپارچه شده است
هنگامی که یک دستشویی و بالا به یک عنصر واحد تبدیل شده از همان ماده تبدیل می شویم ، در مورد بالا با یک دستشویی یکپارچه صحبت می کنیم. یکنواختی کامل بین حوضه و واحد ، جلوه ای بسیار مینیمالیستی ایجاد می کند. در حقیقت ، دستشویی هنگام دیدن از جلو عملاً از بین می رود!

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 226 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:06

انتخاب سرویس بهداشتی ، سینک ظرفشویی یا دستشویی به نظر نمی رسد که باید کار دشواری باشد ، اما ما دریافتیم که بسیاری از افراد هنگام انتخاب همه گزینه هایی که در آنجا هستند ، گیر می افتند ، از سینک های بالای کوهی گرفته تا دیوار نصب شده. سینک ها ، پوست های پایه و حتی غرق شدن کشتی ها ، انتخاب ها واقعاً گسترده و متنوع است. نوع سینک ظرفشویی دستشویی که در آخر برای انتخاب حمام خود انتخاب می کنید ، دقیقاً به این بستگی دارد که به حمام شما نیاز دارد! آیا شما یک خانم کارگر مجرد هستید که در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید ، یا شما یک مادر شلوغ با 3 فرزند و یک همسر دارید که همیشه فراموش کردن جوراب های خود را در سبد لباسشویی فراموش نمی کند؟ می بینید ، هنگام انتخاب یک سینک حمام مناسب برای سبک زندگی ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید آنها را مورد توجه قرار دهید. ما با لیست جوانب مثبت و منفی ما انتخاب را برای شما ساده تر کرده ایم!

سینک ظرف دیواری

یک سینک ظرف دیواری مستقیماً بر روی دیوار حمام شما ثابت شده است ، بدون آنکه نیازی به نشستن درون یک غرور یا بالای میز باشد. به نظر می رسد نرم و صاف ، تمیز و فوق العاده است ، و به حمام شما احساس فوری حداقلی می دهد.

جوانب مثبت: داشتن یک سینک ظرف دیواری موجب صرفه جویی در فضای شما خواهد شد ، زیرا هیچ کابینتی ، قرعه کشی یا غرورهایی که در زیر آن نشسته اند وجود ندارد ، که به نوبه خود فضای کف قابل مشاهده تری به شما می دهد ، که این توهم یک حمام بسیار بزرگتر را ایجاد می کند! اگر می خواهید یک سینک ظرفشویی دیواری داشته باشید ، اطمینان حاصل کنید که تمام لوله کشی های لوله کشی ، از جمله پسماند ، در داخل دیوار قرار گرفته اند تا شما از این ظاهر تمیز و نرم استفاده کنید.

منفی: خوب ، داشتن یک سینک ظرف دیواری به راحتی می تواند به وضعیت Catch 22 منجر شود ، زیرا هیچ فضای ذخیره ای زیر سینک وجود ندارد و از آنجا که هیچ کانتر وجود ندارد ، نمی توانید تمام آرایش و وسایل لازم حمام خود را در نزدیکی سینک جمع کنید.

ایده آل: برای فضاهای کوچک ، اتاق های پودری یا حمام مهمان مناسب است. اگر واقعاً در حمام روزمره خود یک حوضچه دیواری را می خواهید ، باید آماده باشید تا گزینه های ذخیره سازی جایگزین نیز مفید باشد.

سینک بالای کوه

مزایا: یک سینک ظرفشویی روی بالا تقریباً در هر نوع مواد قابل استفاده است ، بنابراین شما غرق چوبی هستید یا یک میز روکش ورقه ای ، برش کاملاً توسط ظرفشویی پوشانده شده است بنابراین قادر به برداشتن آن نیست. هرگونه خسارت آب

منفی: با این نوع دستشویی تفاوت های منفی زیادی وجود ندارد ، به استثنای این واقعیت که شما نمی توانید به راحتی آب حوضچه را از حوضچه پاک کنید.

ایده آل برای: یک سینک ظرفشویی مناسب یک سینک مناسب برای استفاده در یک حمام اختصاصی مجلل است که در آن می خواهید یک تن از فضای پیشخوان برای تمام لوازم آرایش و لوازم آرایشی خود داشته باشید.

دستشویی یا واشنگتن مستقل
748 سینک سیاه
مزایا: حوضچه های آزاد و غرقاب ها معمولاً بسیار عمیق هستند و به شما امکان می دهند تا آنها را با یک تن آب پر کنید ، که اگر دوست دارید با استفاده از حوضچه برای اصلاح و کارهای دیگری که به یک حوضچه آب خوب نیاز دارند ، عالی است. آنها همچنین چنان مورد توجه هستند که خیلی راحت به عنوان اصلی ترین ویژگی دکوراسیون حمام کار می کنند!

منفی: تنها نتیجه واقعی مخزن کشتی یا کشتی آزاد این است که شما باید با هماهنگی با سینک ظرفشویی خود را بطور صحیح اندازه گیری کرده و برنامه ریزی کرده باشید تا به حوضه ای نرسید که خیلی بلند باشد و احساس کند. ناراحت کننده برای استفاده

ایده آل برای: یک دستشویی آزاد در اتاق های اصلی حمام اختصاصی اتاق خواب کامل است.

هنگام انتخاب دستشویی یا سینک ظرفشویی برای وان خود ، به این لیست نگاه کنید و ببینید کدام یک از آنها در فضای شما کاملاً کار می کنند ، دوست داریم بدانید که چه سبکی دستشویی در حمام شما وجود دارد و چگونه با هماهنگی خود کار می کند زندگی روزمره.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:00

چگونگی انتخاب مخازن شستشو برای حمام های لوکس برای دستیابی به احساسات هیجان انگیز

    
حمام ها در اصل یکی از آرامش بخش ترین قسمت های خانه هستند. آنها یک خیابان بسیار مورد نیاز برای استراحت و استراحت در یک حمام با طراوت فراهم می کنند. در این سفر حوضه شستشو یکی از عناصر پرکاربرد و به راحتی نادیده گرفته شده در حمام است.

هیچ حمام بدون یک حوضچه شستشوی کاربردی ، بادوام و زیبایی نمی تواند کامل باشد. این طراحی و مفهوم موضوعی سایر لوازم جانبی و لوازم جانبی حمام را تکمیل می کند تا حمام را به مکانی تبدیل کند که فرد منتظر آن باشد.

با این حال ، فکر کردن که انتخاب نوع مناسب حوضه های شستشو نیاز به تجربه و تخصص دارد ، بسیار سخت است. در واقعیت ، کار ساده ای است ، تا زمانی که اصول را به خاطر بسپارید. در اینجا انواع مختلفی از حوضچه های شستشو آورده شده است که می توانید انتخاب کنید:

انواع حوضه های شستشو برای حمام های لوکس

پیشخوان برتر
انتخاب بهترین حوضه پیشخوان نیاز به انتخاب شما دارد که همراه با زیبایی شناسی ، دوام را ارائه دهد.

حوضه های پیشخوان پیشخوان نیز به عنوان حوضه های خود ریزش یا قطره چکانها نامیده می شوند. آنها در انواع مختلفی از تاپ های پیشخوان جای می گیرند. به طور معمول ، صاحبان منازل آنها را انتخاب می کنند ، زیرا خودبخود و راحت نصب می شوند. تاپ های پیشخوان نیز یک انتخاب رایج برای حمام های لوکس است. بنابراین آنها بهترین انتخاب در هنگام انتخاب حوضه های شستشوی حمام های لوکس در هتل ها ، استخرها یا استراحتگاه ها هستند.

پایه
پایه پایه ایستاده حوضه شستشو است. حوضچه های شستشو با پایه ها می توانند به صورت یک واحد یا به عنوان واحدی با حوضه جداشونده و پایه قرار گیرند. صاحبان خانه که ترجیح می دهند یک حوضه طراح داشته باشند ، ممکن است با یک سینک و پایه مخصوص آن به عنوان یک واحد به دنبال نوع باشند. این نوع ارائه می دهد تم ها و مفاهیم زیبا و مدرن.

حوضه شستشوی پایه معمولاً برای اتاق های پودری و حمام های مهمان که محدودیت فضایی در آن وجود دارد ، بیشترین انتخاب است. به دلیل براقیت معمول ، می توانند توهم فضای بزرگتری ایجاد کرده و در نتیجه جذابیت کاربر را تقویت کنند.

دیوار کوه
حوضه های شستشوی دیواری معمولاً با کمک پیچ ها یک حوضچه نصب شده بر روی دیوار حمام دارند. موقعیت و ارتفاع مونت بستگی به ترجیح کاربر دارد. هنگام انتخاب حوضچه های نصب دیواری ، مهم است که به گزینه هایی که خیلی سنگین نیستند مراجعه کنید زیرا داشتن یک حوضه سنگین که به مدت طولانی بسیار طولانی توسط پیچ های محصور نگه داشته شده است ، ممکن است توصیه نمی شود.

اما برخی از صاحبان خانه آنها را انتخاب می کنند زیرا نسبتاً ارزان تر از انواع پایه است. آنها در طرح های مختلف و مفاهیم موضوعی ارائه می شوند.

The Undercounter
این نوع حوضه های شستشو برای برخی از صاحبان خانه که تمیز کردن حوضچه های مدرن و آسان را تمیز می کنند ، بیشترین انتخاب برای شما خواهد بود. سهولت تمیز کردن با این واقعیت امکان پذیر است که آنها رینگ هایی ندارند که مواد زائد را ذخیره می کند.

پیشخوان بالا
صاحبان خانه که می خواهند یک حمام بسیار خلاقانه و مدرن داشته باشند ، مطمئناً حوضه شستشوی پیشخوان را انتخاب مناسبی می دانند. حوضه از بالای کنسول کابینت یا پیشخوان بالا می رود و به این ترتیب یک کانونی ایجاد می شود که جالب به نظر می رسد. آنها بیشتر در شهرهای شهری مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود این نکته باید توجه داشت كه ارتفاع میز كنار باید تا حد امكان كم باشد تا دسترسی به حوضه به آسانی انجام شود.

نتیجه
انتخاب نوع مناسب حوضه شستشو با درک نیازها و نیازهای کاربر شروع می شود. با یک هدف واضح ، می توانید حوضه شستشوی مناسب را انتخاب کنید که نه تنها کاملاً عالی عمل کند ، بلکه زیبایی زیبایی حمام شما را نیز تقویت می کند.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 22:57

نکاتی درباره انتخاب حوضه شستشوی مناسب
کاشی های سرامیکی Guame Singh کاشی های شیشه ای کف کاشی های شیشه ای کف کاشی های دیواری دستشویی حوضه شستشو حوضه اتاق خواب کف کاشی کف کاشی ها دستشویی
از انواع مختلف اثاثیه می توان برای روشن تر کردن سرویس بهداشتی و به روزرسانی آن در درونمایه سبک استفاده کرد. به عنوان مثال ، هر حمام به موارد اساسی نیاز دارد ، به عنوان مثال ، کاسه شستشو ، رطوبت ، تخته دوش ، حمام ، بازتاب دیوار و غیره. امروزه نکات ساختاری متعددی در داخل وجود دارد که می تواند برای بهبود ظاهر عمومی یک حمام استفاده شود.

در بین انواع اتصالات مورد استفاده در حمام ها ، دستشویی یکی از اساسی ترین بخش ها در هر حمام است. همانطور که به طور عادی مورد استفاده قرار می گیرد ، انتخاب حوضه ها همانطور که توسط نیازهای فردی و کل طرح بندی سبک حمام نشان داده می شود ، بسیار مهم است. امروزه حوضه های مختلفی وجود دارند که می توانند در یک خانه ادغام شوند.

حوضه شستشوی حمام از لحاظ ساختاری و اشکال پیشرفت کرده است. امروزه همانطور که در مورد نیازهای مشتری بیان شده است قابل دسترسی است. بخش بزرگی از دارندگان دارایی می خواهند از سینک های معمار نیز استفاده کنند که این امر به دکوراسیون زیبایی اتاق می افزاید.

انواع مختلف حوضچه های شستشو
 احتمالاً شیک ترین انواع سینک شامل موارد زیر است.

پایه:
سینک های پایه ای عالی و عادی هستند. به طور مرتب در بیشتر خانه ها یافت می شود. این سینک ها روی یک پایه نازک نشسته اند که با لمس کف آن کم یا دور و توخالی است. سینک های پایه ای یک هاله ظرافت و پختگی را نشان می دهد ، اما به یک ظرفیت مناسب نیاز دارد. برای حمام هایی با فضای محدود مناسب نیست و در اتاق هایی با نقشه ساختمان و سقف بلند مناسب است. در هر صورت ، در حال حاضر حوضه شستشوی پایه (Pedestal) در سازه های غنی و شیک متناسب با هر نوع اتاق قابل دسترسی است.

دیوار آویزان:
سینک های دیواری آویز به سبک و ساختار ساده علاوه بر این به طور کلی در قسمت بیشتری از نقاط مورد استفاده قرار می گیرند. به هر صورت ممکن است ، متناسب با نیازهای فردی ، در اشکال و اندازه های مختلف جامد و در دسترس باشد. می توان آن را در حمام ها با اندازه گیری محدود اتاق نصب کرد. همانطور که سیستم عامل ها را حذف نمی کند ، تمیز کردن آن در زیر سینک های آویز دیواری بسیار ساده است. یافتن تعداد زیادی طرح و سبک در انواع سینک ظرفشویی دیواری بسیار آسان است. این است که با دکوراسیون و نقشه های بسیار عالی که هر نوع حمام را تزئین می کند ترکیب شده است. برخی از محبوب ترین گونه ها: نصب دیوار مربع ، کاسه سوار با میله حوله ، حوضه چرخش انگلیسی و غیره

کانتر:
همچنین به عنوان حوضچه کاسه شناخته می شود ، معمولاً روی پیشخوان یا کمد تنظیم می شود. در اصل به نظر می رسد به عنوان یک کاسه سبزی مخلوط و از جنس شیشه ، آتش ، فلز ، استیل ، چینی و غیره ساخته شده است. به دلیل نکات برجسته فوق العاده آن معمولاً بالاتر از کاسه شستشوی استاندارد است. وسایلی که می توانند تا لبه سینک برسند نیز برای معرفی این کاسه ها لازم هستند. همانطور که ممکن است ، از یک سبک و لهستانی جالب برای تغییر ظاهر کلی اتاق استفاده کند.

انواع مختلف اثاث کشی می تواند طرح سبکی یک دوش را بهبود بخشد. پانل های دوش یکی دیگر از اتصالات اساسی است که برای اضافه کردن تجسم به طرح سبک امروزی استفاده می شود. حمام و توالت نیز به همین ترتیب در رنگها و بناهای مختلفی متناسب با سبک ها و بودجه های مختلف قابل دسترسی است.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 22:56

 

پنج آخرین روند و نوآوری های حمام لوکس که باید بدانید

حمام به عنوان یکی دیگر از مناطق نشیمن بسیار مهم است. حمام ایده آل شما باید از شرایط پیچیده ای برخوردار باشد که شامل هر منطقه قابل تصور از حمام می شود تا یک طراحی منحصر به فرد را تشکیل دهد.

در اینجا ضمن برنامه ریزی حمام رویایی با کمک یک متخصص در کنار شما ، نکات و گرایش های اساسی برای شما آورده شده است. کارشناسان از مشاوره اولیه در طول انجام پروژه حمایت می کنند.

بنابراین ، آیا شما بینش خود را؟ اگر خیر ، پس از آن ایده های اصلی این فصل را برای بازسازی حمام های منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. با روند پیش رو ، شما را تا چند سال آینده در دنیای مد حمام به روز می کنید. وقتی صحبت از فضای سرویس بهداشتی شما می شود ، شما همیشه باید آن را به صورت شیک ، بهداشتی و کافی برنامه ریزی کنید زیرا یک مسابقه بدون نقص می تواند همه چیز را به اشتباه خطا کند. و یک چیز دیگر که همه محصولات باید یکدیگر را تکمیل کنند وگرنه کل زیبایی شناسی حمام شما ناپدید می شود.

1. یک حمام کوچک با انتظارات بزرگ
بسیاری از طراحان حمام ، اتاق های کوچک را به عنوان چالش های سرگرم کننده در نظر می گیرند و با ایجاد ظاهری بسیار مهم تر از آنچه در آن قرار دارند ، به نظر می رسند. از آنجا که سطح یک حمام نسبتاً کوچک است ، می توانید در بعضی از مواد لوکس تر مانند کاغذ دیواری با رنگ روشن یا حتی کفپوش کف ، دیوار ، سقف با همان کاشی ها و محصولات بهداشتی تخمین بزنید. همچنین ضربه ای برای این اتاق های کوچک خواهد بود. ما چندین ترکیب قابل شستشو و جمع و جور ساخته شده از سنگ مرمر یا سیمان پیدا کرده ایم.
با اضافه کردن بعضی از گنجه ها در ارتفاعات بیشتر از فضای حمام بزرگتر ، از فضای خود برای ذخیره سازی بیشتر استفاده کنید.


2. با محصولات بهداشتی لاجورد جسورانه بروید

آرام نباش ، جسور باش. حمام خود را با اضافه کردن یک گلچینی از رنگ های روشن کمی سبک تر کنید. حمام های درخشان و حوضچه های شستشو دوباره بر می گردند اما با سایه های جسورانه تر از دهه 1970 با افزودن حس نمایشی و تجملاتی.
آنچه که می خواهیم سر ما را در سال 2019 برگردانیم ، تکامل محصولات بهداشتی آبی به عنوان جایگزینی تازه برای سفید است. با استفاده از شیرهای کرومی جلا یا اوچروئید به دنبال آبی مروارید باشید.
مبلمان سفید تمیز این روند را تضمین می کند و با سطوح سنگی با بافت تمام می شود زیبایی فوق العاده ای دارد.

3. طرح های مدرن حمام

محصولات بهداشتی آزاد در طراحی بین المللی آتشین و مرسوم است. اشکال هنری آن متفاوت از سنتی است که به تخیل مدرن ترغیب می شود ، سطوح و عناصر ایجاد حمام بسیار و متفاوت است. جالب است دنبال کنید که چه خلاقیتی از طراحان برجسته از سراسر جهان تشکیل شده است. اما یک چیز مطمئن است که سرویس بهداشتی دیگر فقط یک کارکرد اضافی نیست ، بلکه یک تزئین قابل توجه و یک قطعه کامل از طراحی مدرن حمام است که لذت زیبایی شناسی را دعوت می کند.

4- لوازم جانبی حمام نامتقارن

شما می توانید با ضربه زدن به الگوی روی کف ، سرویس بهداشتی و دیوارها ، خود را در معرض پرشکوه بودن حمام قرار دهید. شما همچنین می توانید با شکستن خطی که در مبلمان حمام موجود است ، مبتکر باشید. با چیدمان کمد ، زیر شلواری و دستشویی ، طرح های نامتقارن بسیار محبوب می شوند. یکی از بهترین راهها برای جدا کردن یکنواختی بازی با لوازم جانبی آسان و جایگزین بی نظیر است.

5. ذخیره سازی خالص: احتکار دیگر در کابینت

کمد های حمام می توانند تعداد قابل توجهی از محصولات بلااستفاده را به دست آورند. فضای ذخیره سازی خود را به جای اضافه کردن فضای ذخیره به دستشویی خود ساده نگه دارید. به یاد دارید آخرین باری که با تمام آن محصولات فانتزی در حمام خود غوطه ور می شوید؟
از تمام آن ذخیره سازی خلاص شوید و فقط موارد ضروری را حفظ کنید. عطرها و مواد آرایشی به دلیل رطوبت موجود در محل ممکن است پایدار باشد. مطمئن باشید همه چیز در قفسه سینه بسته شده ذخیره می شود. گرچه مکانهای باز مانند قفسه های حلق آویز می تواند برای نیازهای روزانه ایده آل باشد.

برای به روزرسانی آخرین روند ، می توانید با هر متخصص بهداشتی مشورت کنید. آنها می توانند محصولات جدیدی را با توجه به روندهای فعلی به شما ارائه دهند و دنیای حمام رویایی شما را بسازند.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 22:54


حوضه شستشوی پایه و پایه 5.Stone
حوضه های شستشوی پایه سنگی مستقل است و نیازی به نصب روی دیوار و یا قرار دادن در بالای میز نیست. این دستشویی ها از تخته های بزرگ سنگ مرمر یا اونیکس ساخته شده اند. برخی از طرح های حوضه شستشوی پایه ها موادی مانند سنگ مرمر و چوب ساج بلوطی را ترکیب می کنند. حوضه شستشوی سنگ پایه (Pedestal Wash) یک فرصت ایده آل برای مخلوط زیبایی و معصومیت است که هوای ذن را ساطع می کند. حوضه های شستشوی پایه های سنگی معمولاً پرهزینه تر هستند و به طور فزاینده ای توسط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند تا یک فاکتور Wow در حمام های لوکس ایجاد کنند.
6. حوضه های شستشوی رزین
دستشویی های رزینی از یک ماده خلاقانه ساخته شده است که ترکیبی از شفافیت ، روشنایی و دفاع بسیار بالایی در برابر خراش ها است. این نوع حوضه های شستشو در سه رنگ پر جنب و جوش قرمز شراب ، کریستال بنفش و آبی آسمانی موجود است. حوضه های شستشوی رزینی به دلیل شکل صاف و زیبا از زیبایی ظاهری به حمام می دهند.

7. حوضه های چوبی شستشو

دستشویی های چوبی از چوب بامبو ساخته شده اند که با استفاده از فشار و گرمای بالا برای ساختن یک طرح شستشوی غیر معمول کاهش می یابد. بیشتر طرح های شستشوی چوبی به صورت میز ساخته شده و کاملاً ضد آب هستند. La'Care طرح های زیبایی حوضه های شستشوی چوب را ایجاد کرده است.

برای تقویت فضای داخلی حمام خود ، به پشت طرح های شستشوی معمولی فکر کنید. یک حوضه شستشو را ترجیح دهید که باعث ظرافت در طراحی حمام شما شود.

این که آیا شما هر نوع سرویس بهداشتی را از La'Care انتخاب می کنید ، گزینه های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد حمام خود را به طور کامل اصلاح کنید. انتخاب های خود را باز نگه دارید. هیچ مشکلی در کاوش سبک های جدید وجود ندارد. شما در مدت کوتاهی در حمام اصلی خود ناخوش می شوید.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 22:52

حمام خود را با طرح های منحصر به فرد و بی نظیر اصلاح کنید

حمام اصلی شما باید چشمه ای باز باشد ، جایی که می توانید مشکلات خود را از بین ببرید و غرق شوید. رنگ های مدرن ، نصب به موقع و حتی چند طرح حمام امروزی همه جنبه های اساسی یک دستشویی با طراحی زیبا را دارند. با داشتن یک زمان و بودجه زمانی هوشیار و با نگاهی خلاقانه برای طراحی ، می توانید فضایی خارق العاده را در کنار هم قرار دهید که ذهن شما را آرام کند. و هنگامی که نوسازی های شما کامل شد ، در یک قطعه کاملاً سفارشی از بهشت ​​شرکت خواهید کرد.

اکنون ، هنگامی که کالای مناسب را از یک حرفه ای انتخاب می کنید ، حمام رویاهای شما می تواند به واقعیت تبدیل شود. La'Care معتبرترین شرکت نوسازی حمام است ، و کار ما باعث شده است که ما به عنوان برتر لوازم جانبی حمام و لوازم بهداشتی شناخته شود. ما خدمات ترمیم حمام با کیفیت بی نظیر ارائه می دهیم. یكی از مهمترین عوامل تسهیلات ما ، محصولات جهانی را در اختیار ما قرار می دهد.

می توانید هر ویژگی موجود در حمام خود را با محصول La'Cares سفارشی کنید. وقتی به La'Care مراجعه می کنید ، همه چیز را از سبک محصولات تا پایان سخت افزار کنترل می کنید. ببینید محصولات بهداشتی سبک به چه شکل به رنگ خاکستری به نظر می رسند یا گزینه های مختلف قفسه بندی را برای به حداکثر رساندن فضای حمام خود مشاهده می کنید. طیف گسترده ای از دستشویی ها و سبک های توالت ما با گزینه های متنوعی برای رنگ و طراحی منحصر به فرد به شما امکان می دهد تا با ترکیب های مختلف اکتشاف کرده و حمام مورد نظر خود را ایجاد کنید.

در زیر برخی از طرح های منحصر به فرد و بی نظیر برای بازسازی فضای حمام شما آورده شده است:

طرح های منحصر به فرد شستشو

فضای حمام روشی برای تحریک و آرامش شما دارد ، خصوصاً بعد از یک روز سخت. بیایید با به روز کردن حوضه شستشوی معمولی خود با یک طراحی پیشرفته و شیک از La'Care ، کمی سبک تر به حمام خود اضافه کنیم.

حوضه شستشوی 1.Table-Mounted

حوضه شستشوی روی میز بسیار متداول است که به اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. آنها به راحتی در فضای حمام شما جای می گیرند. این نوع طراحی حوضه های شستشو را می توان از چوب ، فلز ، شیشه ، سنگ مرمر یا گرانیت ساخت. این حوضه ها ظاهری پر جنب و جوش و معاصر ایجاد می کنند که متناسب با انواع زیادی از سبک های حمام است.

2. حوضچه های رنگی
حوضه های رنگارنگ شستشو شبیه حوضچه های مجهز به میز هستند ، اما در رنگ های مختلفی به وجود می آیند. برخی به رنگ خاصی می آیند و برخی دیگر ترکیبی از رنگ ها و الگوها هستند. حوضه شستشوی رنگی روشن و جذاب همچنین کاربردهای مختلفی را در حمام بچه ها پیدا می کند.

3. حوضه های شستشوی مرمر
حوضه های شستشوی مرمر معمولاً از خامه یا سنگ مرمر ایتالیایی سیاه ساخته شده اند. ابزارهای ویژه ، قطعات مرمر را در طرح های ظریف شستشو که در بالای یک میز قرار می گیرند ، می درخشند و شکل می دهند. حوضه های شستشوی سنگ مرمر خانه ها و آپارتمان های اوقات فراغت را که از کف مرمر و روکش دیوار استفاده می کند ، تکمیل می کند.

4. طرح حوضچه های شستشوی اونیکس
دستشویی های اونیکس کاملاً از اونیکس ساخته شده اند. اونیکس یک سنگ شفاف و تابشی است که با گرما و عمق باورنکردنی رنگ مشخص می شود. حوضه های شستشوی اونیکس سفید نسبت به سایر حوضه های اونیکس بسیار نادر و با ارزش است.

 

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 22:48

 

شیرآلات برند قهرمان یکی از انواع برند های تولید کننده انواع شیر آلات در خاور میانه است. این کمپانی با هدف قرار دادن بهترین کیفیت در محصولات خود به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت. به طوری که امروزه بیشتری طرفداران برند قهرمان در ایران وجود دارند.

بهتر است بدانید که کمپانی قهرمان علاوه بر شیر آلات در تولید فلاش تانک های متنوع نیز از کار آمد ترین کمپانی ها است. یکی دیگر از اقلامی که کمپانی قهرمان در تولید آن موفق بوده است ساخت انواع شیر آلات الکترونیکی است.  کیفیت برند قهرمان به قدری بالاست که این نوع شیر آلات مورد توجه کشور های اروپایی قرار گرفته است‌.

خرید شیر آلات قهرمان

به نظر شما چرا باید شیر آلات برند قهرمان را خریداری کنیم؟ خب جواب ساده است ما همیشه به دنبال شیر آلاتی هستیم که علاوه بر کیفیت بتواند سال های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. حالا از میان تمامی برند های شیر آلات قهرمان یکی از انواع شیر آلات بسیار با کیفیت است که خرید این نوع شیر آلات خیال ما را از بابت اطمینان بخش بودن آن راحت می کند. خرید اینترنتی  شیر آلات قهرمان از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا می تواند با ارائه   به روز ترین سیستم و طول عمر بالا و هم چنین عملکرد بسیار سریع  بتواند  یکی از بهترین شیر آلات مورد استفاده در منازل شما باشد.

لیست قیمت شیر آلات قهرمان

شیر آلات برند قهرمان به دو صورت آب کاری و الکترو استاتیک ساخته و عرضه می شود. قیمت شیر آلات برند قهرمانبا توجه به شکل و رنگ آمیزی مختلف متفاوت است. بنابراین اگر  از دو طیف کروم و طلایی برای این نوع شیر آلات استفاده شود قیمت های متفاوتی را در بر دارد. اما به طور کلی برند قهرمان با توجه به کیفیتی که در انواع شیر آلات خود به کار برده است این محصول را با نازلترین قیمت به دست مشتریان عزیز قرار می دهد. شیر آلات برند قهرمان در وب سایت اسنپ کالا با تخفیف های ویژه و کمترین میزان خود به دست مشتریان عزیز قرار میگیرد. بدین ترتیب قبل از مراجعه به فروشگاه های دیگر شما می توانید با مراجعه به سایت اسنپ کالا از بهترین و با کیفیت ترین شیر آلات روز دنیا بهره مند شوید.

 نمایندگی شیر آلات قهرمان

شیر آلات برند قهرمان  همان طور که گفته شد از بهترین برند های خاورمیانه است و نمایندگی های مختلفی را در سراسر ایران به وجود آورده است بنابراین با مراجعه به نمایندگی ها و وب سایت اسنپ کالا که یکی از نمایندگی های معتبر این برند است خرید انواع شیر آلات قهرمان را انجام‌ دهید. توجه داشته باشید که خرید شما از وب سایت اسنپ‌ کالا به صورت اینترنتی انجام‌ می شود و شما می توانید به همراه محصول خریداری شده گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز دریافت کنید. کمپانی قهرمان برای این محصول یعنی انواع شیر آلات گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله در نظر گرفته است. حتی تعمیرات این محصول با درخواست از نمایندگی در محل انجام خواهد شد.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت: 21:04

 

شیر آلات برند شودر نزدیک به ۲۸ سال است که وارد بازار شده و این کمپانی در سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید انواع شیر آلات ساختمانی شروع کرده و تا به امروز یکی از به نام ترین برند های تولید کننده شیر آلات در جهان است. این برند با داشتن کیفیتی که در محصولات خود ایجاد کرده است توانسته است در بین رقبای خود رضایت تمامی افراد را از برند و محصول خود جلب کند . با نگاهی دقیق تر باید گفت که این برند  یک برند ایرانی است و هم راستای رقیبان خود در ایران و خارج از ایران در حال تلاش برای تولید محصولاتی بهتر از این است. به دلیل آن که شعار این کمپانی (کیفیت در جزئیات مهم است) می توان گفت که تمامی اجزای موجود در شیر آلاتی که توسط این کمپانی ساخته شده اند از بهترین متریال تهیه شده اند. به دلیل کیفیت بی سابقه در این نوع شیر آلات محصولات این کمپانی دارای طول عمر بالایی بوده و امکان استفاده چندین ساله را بدون هیچ گونه عیب به مشتریان تقدیم می کند.

 خرید شیر آلات برند شودر

به نظر شما شیر آلات برند شودر  تا چه حد مناسب برای سرویس بهداشتی و ظرفشویی است؟ همان طور که پیش از این گفتیم کیفیت که یکی از اصول کاربردی فعالیت این کمپانی است باعث شده تا بتوان سالیان دراز از این محصولات استفاده کرد بدون این که هیچ گونه عیبی در سیستم‌ آن ها به وجود آید. از طرفی این برند یک برند ایرانی است و نسبت به برند های خارجی ارجعیت دارد. هم چنین شیر آلات برند شودر دارای استاندارد CE اروپا بوده و این کمپانی جزء انجمن  صنفی کارفرمایی ایران می باشد.

هم وطنان عزیز می توانند شیر آلات برند شودر را از وب سایت ها و فروشگاه های مختلفی انجام دهند. اگر قصد خرید اینترنتی و جلوگیری از صرف وقت بسیار دارید بهتر است با مراجعه به وب سایت اسنپ کالا به راحتی خرید خود را انجام دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. اسنپ کالا یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی است که تمامی محصولات برند شودر را به شما عزیزان ارائه می دهد.

لیست قیمت شیر آلات برند شودر

اصلی ترین عامل در تعیین قیمت شیر آلات نوع برند ان است. توجه داشته باشید که اگر از برند های خارجی استفاده کنید به دلیل ان که ایران وارد کننده این برند ها می باشد قیمت بیشتری را در بر دارد اما اگر از برند های داخلی استفاده کنید می توانید شیر آلات برند شودر را با نازلترین قیمت وارد خانه های خود کنید. هم چنین خرید از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا شما را با تخفیفات ویژه روبرو خواهد کرد.

نمایندگی شیر آلات برند شودر

شیر آلات برند شودر در سراسر ایران دارای نمایندگی های مختلف می باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه اسنپ‌ کالا گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ویژه ای برای این شیرآلات دریافت کنید. از طرفی اسنپ کالا خدمات ویژه ای اعم از مشاوره های رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت: 21:00

 

شیر آلات برند ریتون یکی از بهترین انواع شیر آلات در دنیا محسوب می شود. کمپانی ریتون در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع شیر آلات آغاز کرد و در حال حاضر یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده انواع شیر آلات است. این کمپانی یکی از به نام ترین کمپانی ها در تولید فلاش تانک ها می باشد در واقع اولین کمپانی که موفق به تولید فلاش تانک تو کار شد کمپانی ریتون بود.  این کمپانی در آغاز کار خود مثل یک واسطه عمل می کرد و تمامی محصولات بهداشتی را از برند های خارجی تهیه و وارد ایران می کرد پس از مدتی که در راه توسعه این محصولات تجربه کسب کرد وارد چرخه تولید انواع شیر آلات شد و بدین ترتیب بهترین شیر آلات را در ایران تولید کرد و به  یکی از به نام ترین کمپانی ها در ایران تبدیل شد. به طوری که امروزه اکثر ما شاهد  حضور انواع شیر آلات تولیدی این کمپانی در مکان های مختلف هستیم.

خرید شیر آلات برند ریتون

به نظر شما چرا شیر آلات برند ریتون مناسب است؟ در ابتدا باید گفت که طراحی های به وجود امده در این نوع شیر آلات مطابق با دکور هایی است که در ایران برای سرویس بهداشتی بدر نظر گرفته می شود و پس از آن کیفیتی است که شیر آلات برند ریتون دارا هستند و می توان گفت این سطح کیفیت به قدری بالا است که می توان بدون دغدغه و نگرانی سالیان سال از این شیر آلات استفاده کرد. دلیل وجود کیفیت در این نوع شیر آلات استفاده از متریال مرغوب اولیه است.

خرید شیر آلات ریتون را می توان هم به صورت حضوری و هم اینترنتی از فروشگاه های مختلف انجام داد. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید شیر آلات برند ریتون از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا می باشد. شما با خرید اینترنتی از این فروشگاه می توانید به سطح کیفیت و خدمت رسانی اطمینان کامل داشته باشید‌. از طرفی خرید اینترنتی به شما کمک می کند که با صرف وقت کمتر بهترین شیر آلات  برند ریتون را برای منزل خود تهیه کنید.

لیست قیمت شیر آلات برند ریتون

به نظر شما قیمت شیر آلات ریتون  به چه چیزی بستگی دارد؟ قیمت شیر آلات به مدل شیر آلات، جنس ، سایز و تعداد سفارش بستگی دارد. معمولا کاربرد شیر آلات در مکان های مختلف نیز در تعیین قیمت تاثیر گذار است. اما به دلیل تولید داخلی بودن این محصول در کل قیمت بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. حال اگر شما از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا خرید کنید از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره مند خواهید شد. از طرفی خدماتی که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار بیشتر از فروشگاه های دیگر است.

نمایندگی شیر آلات برند ریتون

شیر آلات برند ریتون که یک برند داخلی است در سراسر کشور دارای نمایندگی های مختلفی است. بنابراین تهیه این شیر آلات کار بسیار آسانی است از طرفی یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی که شیر آلات برند ریتون را عرضه می کند اسنپ کالا است. تهیه شیر آلات ریتون از اسنپ کالا با گارانتی تعویض ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله همراه است.

 

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت: 20:57

 

پیش از آن که از ویژگی ها و محصولات برند جاستایم سخن بگوییم . بهتر است شما را با خود برند جاستایم آشنا کنیم. جاستایم یک برند تولید کننده انواع شیر آلات حمام، دست شویی و ظرفشویی است. این برند یک برند تایوانی است که لوکس ترین شیر آلات بهداشتی را در جهان تولید می کند به طوری که اکثر شما زمانی که به دنبال شیک ترین شیر آلات برای منزل خود هستید با برند جاستایم آشنا می شوید و این برند کاملا مطابق با سلیقه افراد شیک پسند است چرا که از طراحی های اروپایی الگو برداشته است. شیر آلات برند جاستایم یکی از معروف ترین انواع شیر آلات در دنیا هستند. جنس تنه ای که کمپانی جاستایم‌ برای این شیر آلات در نظر گرفته است آلیاژ برنج می باشد که باعث ایجاد کیفیت بالا در شیر آلات این برند شده است.

خرید شیر آلات برند جاستایم

خرید شیر آلات برند جاستایم را می توان به صورت اینترنتی انجام داد البته باید توجه کنید که خرید این محصول  یعنی شیر آلات برند جاستایم باید از وب سایت های معتبر مثل اسنپ کالا انجام دهید. میزان خرید شیر آلات جاستایم در ایران توسط هم ‌وطنان عزیز ما بیش از مقداری است که شما فکرش را کنید و دلیل آن همان طور که گفته شد زیبایی منحصر به فرد این نوع شیر آلات است که طرفداران بسیار زیادی در ایران پیدا کرده است. تنوع شیر آلات در برند جاستایم بسیار است و به همین دلیل وسعت انتخاب در خرید این محصول زیاد می شود.

حالا به نظر شما چرا شیر آلات برند جاستایم گزینه مناسب تری است؟ به طور کلی ما ایرانیان همیشه  به دنبال محصولی هستیم که در عین زیبایی کیفیت بالایی داشته باشد. همان طور که گفته شد کمپانی جاستایم این دو اصل را در شیر آلات تولیدی خود به کار برده است و با توجه به کیفیت یک استفاده بی نهایت از این محصول را به مشتریان خود ارائه داده است. بدین ترتیب خرید شیر الات جاستایم را می توان از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا با بهترین خدمات انجام داد.

لیست قیمت شیر آلات برند جاستایم

به نظر شما با توجه به کیفیتی که در شیر آلات برند جاستایم  وجود دارد و با توجه به این که کشور ما وارد کننده این محصول است چه قیمتی برای این محصول در نظر گرفته شده است؟ نکته قابل توجه در این بخش این است که ایران به عنوان یکی از وارد کنندگان شیر آلات برند جاستایم بهترین قیمت را برای مشتریان این محصول در نظر گرفته است.

 هم چنین فروشگاه اینترنتی اسنپ‌ کالا نیز برای فروش این محصول تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است و آن را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. علاوه بر قیمت مناسب برای خرید شیر آلات جاستایم فروشگاه اسنپ کالا به شما خدمات متنوعی اعم از مشاوره های رایگان در خصوص ویژگی های انواع شیر آلات در اختیار شما قرار می دهد.

نمایندگی شیر آلات برند جاستایم

شیر آلات برند جاستایم  در سراسر ایران دارای نمایندگی های مختلف است و شما در  هر کجای ایران که باشید می‌ توانید به راحتی این شیر الات را تهیه کنید علاوه بر آن یکی از معتبر ترین نمایندگی های برند جاستایم فروشگاه اینترنتی اسنپ‌ کالا می باشد که این محصول را با گارانتی ۵ ساله به شما عزیزان ارائه می دهد.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت: 20:54

 

ممکن است تا به حال نام تنسر و شیر آلات برند تنسر را نشنیده باشید و با خود فکر کنید که یک برند خارجی است. اما این طور نیست برند تنسر یک برند کاملا ایرانی در تولید انواع شیر آلات است. نام این برند بسیار قدیمی است و از زمان اشکانیان به جای مانده است. این برند در کارنامه خود تعداد تولیدات محصولات متنوعی را دارد که شیر آلات یکی از آن ها است . قریب به ۱۰ سال است که برند تنسر در ایران در حال فعالیت است و یکی از پیشگامان تولید شیر آلات در کشور محسوب می شود‌ . شیر آلات برند تنسر در سه رنگ سفید، نقره ای و طلایی وارد بازار شده اند. در عین حال در مدل های برق و مات ساخته شده اند که کسانی که وسواس دارند نباید از شیر آلات براق استفاده کنند چرا که درصورت استفاده از شیر آلات ممکن است لکه هایی بر روی شیر باقی بماند که باعث آزرده خاطر شدن افراد وسواس می شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که برند تنسر دارد این است که طراحی شیر آلات آن کاملا منحصر به فرد است و مطابق با هر سلیقه ای است.

خرید شیر الات برند تنسر

انتخاب شیر آلات تنسر یک انتخاب درست و مطمئن است به دلیل آن که از لحاظ ظاهری و کیفیت این نوع شیر آلات در کشور حرف اول را می زند. البته نباید از برند های دیگر هم غافل شد اما برند تنسر نیز کاملا به نام است. بنابراین برای ما مهم است که شیر آلاتی بسیار زیبا و با کیفیت برای منازل خود تهیه کنیم که هر دوی این ویژگی ها در شیر آلات برند تنسر وجود دارد.

هم وطنان عزیز می توانند شیر آلات تنسر را از فروشگاه هایی ایننرنتی نیز تهیه کنند و باعث صرفه جویی در وقت گران بهای خود شوند. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در کشور برای خرید و فروش شیر آلات تنسر اسنپ کالا است. این فروشگاه اینترنتی سفارش شما را ثبت کرده و در هر کجای ایران که باشید آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

لیست قیمت شیر آلات برند تنسر

قیمت شیر آلات تنسر با توجه به این که یک کمپانی و برند داخلی است بسیار کمتر از برند های خارجی است. بنابراین تهیه یک شیر آلات ایرانی کم هزینه تر از مدل های خارجی است و این در حالی است که با توجه  به اقلیم ایران و آب و هوای ایران خرید شیر آلات برند تنسر که ایرانی است بهتر است. شما می توانید ارزان قیمت ترین شیر آلات برند تنسر را در وب سایت اسنپ کالا مشاهده و خریداری کنید. چرا که این فروشگاه با در نظر گرفتن تخفیف برای مشتریان کار خرید را برای آن ها آسان کرده است.

نمایندگی شیر آلات برند تنسر

برند تنسر نمایندگی های حضوری و اینترنتی زیادی در کشور ایجاد کرده است که یکی از ان ها فروشگاه اینترنتی اسنپ ‌کالا است.  شیر آلات برند تنسر دارای گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله می باشند.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت: 20:52